Bokmal nr.1


Jag har läst många böcker men den här tog andan ur mig.
Tog ca 1 timme att läsa ut den. Man kan helt enkelt inte sluta läsa.
Tog lite lång tid också för jag hjälpte min brorsdotter att läsa samtidigt.
Nu har jag precis fått i mig lite fika och tänkte gå ut med hundarna en snabbis.
Sen blir det sängläge. Blir att kolla på Änglagård 2 tills jag somnar som nog kommer bli rätt snabbt.
Imorgon så ska jag in till stan kan hända att det blir en bio får se vad som händer.
Ska väl hinna med ett spinning pass innan också.
Men nu står hundarna bredvid mig och vill gå ut så godnatt allihopa.
Jag har läst många böcker men den här tog andan ur mig.
Tog ca 1 timme att läsa ut den. Man kan helt enkelt inte sluta läsa.
Tog lite lång tid också för jag hjälpte min brorsdotter att läsa samtidigt.
Nu har jag precis fått i mig lite fika och tänkte gå ut med hundarna en snabbis.
Sen blir det sängläge. Blir att kolla på Änglagård 2 tills jag somnar som nog kommer bli rätt snabbt.
Imorgon så ska jag in till stan kan hända att det blir en bio får se vad som händer.
Ska väl hinna med ett spinning pass innan också.
Men nu står hundarna bredvid mig och vill gå ut så godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0