Till en viss del

Är det bara jag som tycker att anorexia är fint till en del?
Visst kanske inte snyggast att se ut som en tunn gren redo på att gå av. Men en liten tjockare pinne skulle jag vilja vara haha.. Im on my way there. I hope!


Det är så här jag skulle vilja se ut. Inget onödigt fett men jag skulle ändå vilja ha lite lite rumpa och bröst. Inget överdrivet.
Så om man går ner så pass mycket i vikt hur kan man då göra för att behålla sina bröst?
Har inte riktigt klurat ut det ännu.. Många äter ju bröstpiller så dom får större och fastare bröst, kanske ska testa det så småningom.

Åter till det verkliga livet.
Jag har fått i mig lite mos och korv jippie!! Nu är jag helt slut efter att ha varit uppe och vaken hela dagen.. Nästan..
Så nu ska jag lägga mig och kolla på en film och se om jag somnar en liten stund det skulle inte vara helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0