I love that you love my ***

Ligger fortfarande i sängen. Tredje dagen i rad nu. Är helt jävla sjuk, dumpad ja allt dåligt man kan vara..
Sitter och pratar med en så jävla skön kille som verkligen kan få en på bra humör! I love it.

Ska försöka ta mig upp ur sängen och äta något. Gjorde en omelett imorse men fick inte i mig något av den alls. Inte ens varma koppen gick ner så det har bara blivit vatten för mig idag.
Funderar på att gå ner och göra mig en liten sallad och se hur det går.

Blir film resten av kvällen eftersom mitt sällskap vaknade sjukt sent och det är inte så att jag orkar fixa mig nu. Det får bli en annan dag som vanligt. Less på att aldrig komma i första hand men börjar bli ganska van det nu så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0