3 days in a row

Har varit inne hela dagen. Inte riktigt roligt.. Min bror och hans dotter har varit här så fick lite roligt allafall.
Nu har jag städat rummet och tänkte vänta lite så maten har har lagt sig sen så hoppar jag upp på cykeln och tar en timmes spinningpass! Ska bli så jävla skönt!! Första träningen sen jag vart sjuk.. För en vecka sedan. Ska bli kul att se hur mycket jag orkar nu..

I fredags så va jag ut med Sandra. Säger bara en sak, har träningsverk sen all dans och ståhej vi höll på med! Men riktigt jävla kul va det haha.
Igår va jag bara hemma.. Myste på med ett glas rött och lite choklad och pratade med mina mysiga vänner hela natten.

Just ja vart nyss medbjuden på fest till helgen tror jag de va.. Så en ny partyblåsa ska inhandlas idag!
Men vad ska man köpa? Jo det blir väl något outstandning.. Klistrar ihop något sedan så får ni se vad jag beställt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0